Ikona pióra i notesu

Szanowni Państwo, celem ankiety jest badanie zadowolenia klienta Starostwa Powiatowego w Krakowie. Ankieta będzie wykorzystana tylko w celach statystycznych, a jej zadaniem jest poprawienie jakości obsługi Państwa w Starostwie Powiatowym w Krakowie.

Ankieta jest anonimowa.

1. Jak często korzysta Pani/Pan z usług Starostwa?

2. Jaki był powód wizyty Pani/Pana w Starostwie?

3. Czy bez problemu trafiła/trafił Pani/Pan do odpowiedniego pracownika?

5. Proszę o ocenę naszej usługi ze względu na poniższe kryteria:

a) czas załatwienia sprawy

b) kompetencje i fachowość pracownika

c) uprzejmość, życzliwość i troska o Klienta

d) czas oczekiwania na przyjęcie przez urzędnika

e) pomoc w wypełnianiu dokumentów

6.Czy załatwiła/załatwił Pani/Pan sprawę, z którą przyszła/przyszedł Pani/Pan do Starostwa?

7. Czy sposób realizacji usług przez Starostwo i stopień uzyskania informacji dotyczącej sprawy jest zgodny z Pani/Pana wymaganiami?

8. Czy odpowiadają Pani/Panu godziny otwarcia urzędu?

9. Jak ocenia Pani/Pan działalność punktu informacyjnego Starostwa?

10. Czy widzi Pani/Pan potrzebę wcześniejszego telefonicznego umawiania się na spotkanie w Starostwie?

11. Który sposób kontaktu z Starostwem jest dla Pani/Pana najwygodniejszy?


13. Czy uważa Pani/Pan że Starostwo jest instytucją „przyjazną” dla mieszkańców?

14. Czy wiedziała Pani/Pan, że w Starostwie został opracowany Katalog opisu usług?

15. Czy w załatwianiu danej sprawy korzystała Pani / Pan z kart opisu usług dostępnych na stronie internetowej oraz w Punkcie Informacyjnym?

16. Czy jest Pani/Pan zadowolona z opracowanego katalogu opisu usług?

17. W jaki sposób uzyskuje Pani/Pan informację o Starostwie?

18. Jakie zmiany Pani/Pana zdaniem mogą wpłynąć na polepszenie jakości świadczonych usług w Starostwie?