Ikona pióra i notesu

Szanowni Państwo, celem ankiety jest badanie zadowolenia klienta Starostwa Powiatowego w Krakowie. Ankieta będzie wykorzystana tylko w celach statystycznych, a jej zadaniem jest poprawienie jakości obsługi Państwa w Starostwie Powiatowym w Krakowie.

Ankieta jest anonimowa.

    1. Jak często korzysta Pani/Pan z usług Starostwa?

    2. Jaki był powód wizyty Pani/Pana w Starostwie?

    3. Czy bez problemu trafiła/trafił Pani/Pan do odpowiedniego pracownika?

    5. Proszę o ocenę naszej usługi ze względu na poniższe kryteria:

    a) czas załatwienia sprawy

    b) kompetencje i fachowość pracownika

    c) uprzejmość, życzliwość i troska o Klienta

    d) czas oczekiwania na przyjęcie przez urzędnika

    e) pomoc w wypełnianiu dokumentów

    6.Czy załatwiła/załatwił Pani/Pan sprawę, z którą przyszła/przyszedł Pani/Pan do Starostwa?

    7. Czy sposób realizacji usług przez Starostwo i stopień uzyskania informacji dotyczącej sprawy jest zgodny z Pani/Pana wymaganiami?

    8. Czy odpowiadają Pani/Panu godziny otwarcia urzędu?

    9. Jak ocenia Pani/Pan działalność punktu informacyjnego Starostwa?

    10. Czy widzi Pani/Pan potrzebę wcześniejszego telefonicznego umawiania się na spotkanie w Starostwie?

    11. Który sposób kontaktu z Starostwem jest dla Pani/Pana najwygodniejszy?


    13. Czy uważa Pani/Pan że Starostwo jest instytucją „przyjazną” dla mieszkańców?

    14. Czy wiedziała Pani/Pan, że w Starostwie został opracowany Katalog opisu usług?

    15. Czy w załatwianiu danej sprawy korzystała Pani / Pan z kart opisu usług dostępnych na stronie internetowej oraz w Punkcie Informacyjnym?

    16. Czy jest Pani/Pan zadowolona z opracowanego katalogu opisu usług?

    17. W jaki sposób uzyskuje Pani/Pan informację o Starostwie?

    18. Jakie zmiany Pani/Pana zdaniem mogą wpłynąć na polepszenie jakości świadczonych usług w Starostwie?