KOMUNIKAT WYDZIAŁU KOMUNIKACJI

13 września 2021

Szanowni Państwo, Drodzy Mieszkańcy

Wydział Komunikacji Starostwa Powiatowego w Krakowie informuje, że została uruchomiona możliwość internetowej rezerwacji wizyty we wszystkich filiach Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Krakowie.

Umawianie wnioskodawców przez Internet w systemie rezerwacji wizyt w urzędzie możliwe jest:

Referat Praw Jazdy, filia w Węgrzcach

12 259 34 12 – sprawy związane ze zwrotem zatrzymanych praw jazdy,
12 259 34 35 – sprawy związane z wydaniem uprawnień do kierowania pojazdami, odbiory praw jazdy

Referaty Rejestracji Pojazdów

12 259 34 10 – filia w Węgrzcach
12 660 93 00 – filia w Skawinie
12 282 08 09 – filia w Krzeszowicach


15 kwietnia 2021

Szanowni Państwo, Drodzy Mieszkańcy

W związku z rozprzestrzenianiem się epidemii Covid-19 na terenie Powiatu Krakowskiego oraz znacznie ograniczonymi możliwościami obsługi w Wydziale Komunikacji Starostwa Powiatowego w Krakowie – Filia w Węgrzcach informujemy, że od poniedziałku tj. 19 kwietnia 2021 r. do odwołania Wydział Komunikacji – Filia w Węgrzcach będzie realizował sprawy związane z rejestracją pojazdów i dokonywaniem adnotacji w dowodach rejestracyjnych, po wcześniejszym telefonicznym umówieniu wizyty w urzędzie, w formie obsługi bezpośredniej – tel.: 12/259 34 10.

Dokumenty złożone na Dziennik Podawczy (do skrzyń podawczych) będą podstawą do sprawdzenia i umówienia wizyty zgodnie z kolejnością złożenia, uwzględniając możliwości kadrowe.

Zwracamy  się z prośbą o ograniczenie załatwiania spraw tylko do tych niezbędnych, tj: zgłoszeń zbycia/nabycia pojazdu do 30 dni od daty sprzedaży/zakupu (preferowany sposób – Elektroniczna Skrzynka Podawcza PWPW, e-PUAP).

Prosimy również obserwować naszą stronę internetową www.powiat.krakow.pl gdzie będziemy na bieżąco informować o trybie pracy Wydziału Komunikacji.

Za utrudnienia przepraszamy.


10 marca 2021

I. Filia w Węgrzcach

Referat Praw Jazdy

Wnioski można składać za pośrednictwem poczty, dziennika podawczego (z podaniem numeru telefonu do kontaktu).

Kontakt telefoniczny:
12 259 34 12 – sprawy związane ze zwrotem zatrzymanych Praw Jazdy,
12 259 34 00, 12 259 34 36 – sprawy wiązane z wydaniem uprawnień do kierowania pojazdami – odbiory Praw Jazdy

II. Filie w Krzeszowicach i Skawinie

Sprawy związane z rejestracją pojazdów, wydawaniem dowodów rejestracyjnych, dokonywaniem adnotacji w dowodach rejestracyjnych realizowane są na dotychczasowych zasadach, po wcześniejszym telefonicznym umówieniu wizyty w Urzędzie, w formie obsługi bezpośredniej.

Kontakt telefoniczny:
12 276 85 40,  12 256 79 70, 664 423 988 – Filia w Skawinie
12 282 08 09,  12 282 43 14, 12 258 11 45 – Filia w Krzeszowicach

Informacja dodatkowa: Wnioski do Wydziału można również składać drogą elektroniczną.  Za pośrednictwem e-PUAP dotyczących: zgłoszenia zbycia/nabycia pojazdu,  wydania zaświadczenia o nadanych uprawnieniach do kierowania pojazdami.

Za pośrednictwem esp.pwpw.pl dotyczących:  wydania Prawa Jazdy, Międzynarodowego Prawa Jazdy, zezwolenia do kierowania tramwajami, zakładania Profilu Kandydata na Kierowcę (PKK).

Za występujące utrudnienia przepraszamy i prosimy by sprawy, które nie są niezbędne do załatwienia, odroczyć na późniejszy czas.